Jestem absolwentem filologii angielskiej na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz fotografii na Uniwersytecie Artystycznym (dawniej Akademia Sztuk Pięknych w Poznaniu). Przez 17 lat byłem współwłaścicielem oraz dyrektorem dużej i cenionej poznańskiej szkoły językowej Cieślak & Nowak (C&N) mieszczącej się w Poznaniu przy ul. Fredry 7. Przez rok związany byłem ze Spark Academy w Poznaniu. Obecnie uczę języka angielskiego w ramach Benglish.pl.
W ramach działalności szkoły C&N zajmowałem się nauczaniem na kursach organizowanych w szkole, uczyłem angielskiego na zajęciach zleconych w firmach, tworzyłem ofertę kursów dostępnych w szkole, zajmowałem się projektowaniem i przygotowywaniem kursów zleconych, prowadziłem audyt językowy w firmach, zajmowałem się kontrolą jakości kursów oraz organizowałem szkolenia metodyczne dla nauczycieli.
W ramach współtworzenia ekscytującego projektu edukacyjnego jakim jest Spark Academy uczyłem języka angielskiego oraz fotografii uczniów klas 4 -6 oraz gimnazjalistów.
Jestem ciekawy świata i mam wiele zainteresowań. W czasach studenckich prowadziłem audycję autorską w Radiu Afera, byłem też członkiem a później prezesem stowarzyszenia młodych dziennikarzy ProMedia, który działał przy CK Zamek. Lubię podróżować. Jestem członkiem założycielem stowarzyszenia Kiribati Club, zrzeszającego pasjonatów podróży.
Jestem pogodny, kreatywny, kontaktowy i dociekliwy. Jestem dobrym organizatorem. Lubię pracować z ludźmi.
W nauce stawiam na dialog, komunikację, autentyczność. Stosuję nowoczesne technologie oraz różne techniki kreatywne (także metodę projektów). Prowadzę zajęcia tak aby iść za uczącym się i dostosowywać się do jego potrzeb, możliwości i oczekiwań. Przekłada się to na wzrost motywacji, nauka staję się dzięki temu bardziej ekscytująca i wykorzystuje naszą naturalną ciekawość. To z kolei przekłada się na szybsze postępy w nauce i większe zadowolenie jakie uczeń czerpie z nauki.
Bliska jest mi nowoczesna edukacja w duchu skandynawskim. Jestem fanem Jespera Juula. Cenię sobie jego spojrzenie na edukację, relacje oraz wychowanie.
Wierzę, że kluczem do dobrej edukacji jest zbudowanie równorzędnej, pełnej szacunku relacji z uczniem. Dopiero na tej bazie można wg mnie mówić o stworzeniu dobrych warunków do zdobywania wiedzy i rozwoju uczniów. Jestem także przekonany, że najważniejsza wiedza to ta zdobyta samemu oraz wynikająca z wewnętrznej motywacji uczniów.